Жаңа мәдениетке арналған корпоративтік тренинг
Жаттықтырушылар мен тәрбиешілердің дәстүрлі рөлдері өзгеруде және қазір біз баяндамашылар мен лекторлар ғана емес, сонымен қатар бізді фасилитатор, модераторлар, өзгерістер агенттері, кеңесшілер немесе нұсқаулық дизайнерлері болуға шақыруы мүмкін. Осы рөлдерге қосымша, бізден жеңілдету сұралатын мазмұн механикалық дағдыларды, негізгі математика мен жазуды, компьютермен өзара әрекеттесу дағдыларын, қарым-қатынас пен тұлғааралық дағдыларды және мамандандырылған жұмыс дағдыларын, т.б. қамтуы мүмкін.
Оқу үшін орта құру
Оқыту үшін орта құруда, сыныптар мен дәрісханалар сіздің сахнаңыз екенін есте сақтаңыз. Қатысушыларға сіз туралы аздап білуге және олардың тәжірибесі мен шеберлік деңгейлері туралы білуге мүмкіндік беріңіз. Кейбір қатысушылардың тәжірибесі сізге қарағанда көбірек болуы мүмкін, сондықтан сіз одан сабақ алып, оны презентацияңызға қосуға болады. Топтың бастапқы көңіл-күйін орнату сізге байланысты; олардың алдындағы алғашқы минуттарыңыз олардың сіз туралы алғашқы әсеріне әсер етеді. Мысалы, егер сіз сабырлы, сенімді, білімді және әзіл-қалжыңға ие болып көрінсеңіз, топ еркін және қабылдаушы болуы мүмкін. Дегенмен, егер сіз қобалжыған, шаршаған, қатал немесе кәсіби емес болып көрінсеңіз, бұл олардың сіз туралы алғашқы әсеріне әсер етіп, оқуды тасымалдауды қиындатады. Бұл сонымен қатар аудиторияңызды ынталандыруға, құмарлық пен берілгендік көрсетуге тамаша уақыт.
қатынас құру
Аудиториямен қарым-қатынас орнатудың бірнеше жолы бар. Біріншіден, барлық жауаптарды білетіндей кейіп танытпаңыз; Егер сізде жауап болмаса, оны сыныппен талқылаңыз немесе үзіліс кезінде сұрақты зерттеңіз және мүмкіндігінше жауап беріңіз. Аудитория мүшелерін тарту және сұрақтар қою; Көбінесе сізге қажет жауап сыныпта болуы мүмкін. Сіздің аудиторияңыздың білімі мен тәжірибесі әртүрлі екенін есте сақтаңыз, сондықтан жауап сұраудан қорықпаңыз. Сонымен қатар, мен тапқан аудиториямен қарым-қатынас орнатудың ең қарапайым жолы — өзіңізге күлуден қорықпау. Егер сіз қателік жасасаңыз немесе күтпеген мәселе туындаса, оны мойындаңыз, оған күліңіз және әрі қарай жүріңіз. Біз бәріміз қателесеміз, өзімізден сәл озып кетеміз және мезгіл-мезгіл ақымақтық шабуылдарына ұшыраймыз. Көрермендермен бірге өзіңізге күліңіз, аудиторияның жауаптарынан әзіл табыңыз, және барлығына бір минутқа ақымақтықпен бөлісуден қорықпаңыз. Соңында, презентацияңызды нақты мысалдармен және өз тәжірибеңізден алынған әңгімелермен толықтырыңыз. Жиі жақсы әңгіме немесе анекдот аудиторияның назарын аударады және олар әңгімелеріңізді есте сақтайды және сіздің презентацияңыздан кейін ұзақ уақыт бойы білімдерін сақтайды.
Хаосты бақылау
Біз аудиторияға немесе дәрісханаға тірі, тыныс алатын ағза ретінде қарауымыз керек. Біздің презентациямызға теріс әсер етуі мүмкін ықтимал көзқарастар, мәселелер және қоршаған орта жағдайлары туралы хабардар бола отырып, бөлменің климатын бақылау маңызды. Біз жауапкершілікті өз мойнымызға алып, бақылауды ұстануымыз керек, сонымен бірге біз моральдық биік тұғырды сақтауымыз керек. Көбінесе біз кеменің капитаны болып табыламыз және ұйымның, сатып алушының немесе мекеменің мақсаттарына жету біздің міндетіміз. Бұл теңдестіру әрекеті қиын болуы мүмкін, өйткені біз ойын-сауықты, ақпаратты және өнімді іс-шараны жасауға тырысамыз. Көбінесе әзіл — мүмкін болатын жағдайларды шешудің тамаша құралы; жылдам әзіл немесе уақтылы үзіліс мәселені жоя алады. Бүгінгі жағдайда біздің аудиториямыздың қауіпсіздігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуде белсенді рөл атқарғанымыз маңызды. Кез келген жаңа орынға ертерек келіп, өзіңізді сайттағы қауіпсіздікпен таныстырып, қажет болған жағдайда олармен және іс-шараның басқа жауапты тұлғаларымен қалай байланысуға болатынын білген жөн. Жоспарлау мәселелері, мекеме мәселелері және Құдайдың басқа да әрекеттері презентацияңызды үзуі, әсер етуі, кешіктіруі немесе кейінге қалдыруы мүмкін. Осы себептерге байланысты кестені тексеру және технологияңыздың дұрыс жұмыс істеп тұрғанын және презентацияңызға кедергі келтіретін құрал немесе жабдық мәселелерінің жоқтығын тексеру үшін ертерек келу және оқиға үйлестірушісімен кездесу маңызды. немесе презентацияңызды кейінге қалдырыңыз. Осы себептерге байланысты кестені тексеру және технологияңыздың дұрыс жұмыс істеп тұрғанын және презентацияңызға кедергі келтіретін құрал немесе жабдық мәселелерінің жоқтығын тексеру үшін ертерек келу және оқиға үйлестірушісімен кездесу маңызды. немесе презентацияңызды кейінге қалдырыңыз. Осы себептерге байланысты кестені тексеру және технологияңыздың дұрыс жұмыс істеп тұрғанын және презентацияңызға кедергі келтіретін құрал немесе жабдық мәселелерінің жоқтығын тексеру үшін ертерек келу және оқиға үйлестірушісімен кездесу маңызды.
Қорытынды
Бұл білім беру және оқыту салаларындағы ерекше уақыт; Біздің сыныптарымыз бен аудиторияларымыз әртүрлі технологиялармен және әртүрлі қарқынмен әртүрлі әдіспен оқиды. Фокустың бір бөлігі әлеуметтік оқытуға ауысты, дәл уақытында немесе енгізілген оқыту. Телефондар, компьютерлер, планшеттер және киетін құрылғылар сияқты жаңа технологияларды енгізу арқылы жаттықтырушылар мен тәрбиешілер осы жаңа ортаны қолдау үшін мазмұн мен жеткізу әдістерін сәйкестендіру үшін көбірек жұмыс істеуі керек. Үлкенді-кішілі компаниялар мен ұйымдардың көпшілігі бизнесті дамыту үшін оқытуға бағытталған аутсорсингтік оқытуды өткізуде. Бұл үшінші тарап провайдерінің бөлігі және аутсорсинг төңкерісі уақытында оқуға және оқушының өнімді және тиімді болуы үшін қажетті маңызды ақпаратқа бағытталған. мекемелер, ұйымдар, және оқыту провайдерлері бұл туралы білуі және бұл үрдісті бақылауы керек. Біздің экономика толығымен дерлік тұтынушыға негізделген экономикаға және тартымды идеологияға айналғаны сияқты, білім мен оқыту индустриясы да солай болады. Біз әрбір оқу мүмкіндігін қосымша құнды, функционалды, тиімді және көңіл көтеретін қызмет деп санауымыз керек.