Оқытуды өнімділікті жақсартумен байланыстыру

Тым көп ұйымдар үшін оқудың болжамды нәтижесі оқудың өзі болып табылады. Компаниялар тек қанша бағдарламаны жеткізе алатындығымен, олар арқылы қанша адаммен және қаншалықты жылдам өтетінімен ғана айналысады.

Бизнестің жалпы мақсаттарын былай қойғанда, өнімділік нәтижелерімен байланысы шамалы немесе мүлдем жоқ. Бұл оқыту нәтижелерге байланысты емес, оны өлшеу механизмі болмағандықтан және оқумен байланыс болмағандықтан нәтижелер өлшенбейтін тұйық циклге айналады. Бүкіл процесс вакуумда жүреді, онда бизнеске әсер ету ең жақсы жағдайда кездейсоқ болады.

Сілтемелерді қосу
Бизнеске әсер ету негізінде оқытуды өлшеуге қарсы ең үлкен кері әсер — бұл нәтижелерге тым көп басқа айнымалылар ықпал етеді. Бірақ бұл шын мәнінде оқу бағдарламасы мен бизнестің табысқа жету талаптары арасында ешқандай байланыс орнатылмағанын мойындау. Бұл қиын, өйткені «көбейтілген кіріс» сияқты нәтиже мен оқу бағдарламасының арасындағы қашықтық соншалықты үлкен, сондықтан оларды байланыстырудың ешқандай жолы жоқ. Бірақ тізбекті аяқтау үшін бірнеше жақын сілтемелер жасалуы мүмкін.

Дегенмен, компаниялар тіпті осы жақын байланыстармен күреседі. Мысалы, оқу бағдарламасының нақты нәтижелеріне келмес бұрын, біріншіден, дарындылықты дамыту мақсаттары немесе нақты құзыреттер мен дағдыларды дамыту бар. Одан кейін оқу нәтижелілігінің нәтижелері немесе білім алушылар оқуға бағытталған құзыретті немесе дағдыны меңгергенін көрсету үшін не көрсете алуы керек. Өкінішке орай, көптеген жағдайларда бұл сілтемелер әлсіз немесе жоқ.

Төмендегілер қандай дәрежеде өзара байланысты? (5 балдық шкала бойынша 4 немесе 5)
Дарындылықты дамыту мақсаттарына бизнес мақсаттары 38%
Оқыту нәтижелеріне арналған дарындылық мақсаттары 32%
Оқытудың оқу мақсаттарына жету нәтижелері 45%
Брэндон Холл тобы, оқу және өнімділікті зерттеу

Оқытудың сыни нәтижелеріне қол жеткізу
Сәйкес келмеу оқу мен бизнес нәтижелері арасындағы нүктелерді байланыстыруды мүмкін емес етеді. Бұл оқу бағдарламаларының тиімділігін көрсету үшін оқу көшбасшыларын аяқтау туралы есептер мен күлімсіреу парақтарынан басқа ештеңемен қаруландырмайды. Бұл деректер маңызды болуы мүмкін, бірақ ол оқуға әрі қарай инвестициялауға жағдай жасауға көмектеспейді. Оқытудың әсерін өлшей алмау оқудың әсер ету қабілетін нашарлатады . Егер оқу көшбасшылары ненің жұмыс істейтінін және ненің жарамсыз екенін білмесе, олар табысқа негізделу және сәтсіздіктерді түзету үшін оқу стратегиясын реттей алмайды.

Төмендегілердің қайсысы оқудың сыни нәтижелеріне қол жеткізуде қиындықтар туғызады?
Оқу әсерін өлшей алмау. 70%
Оқыту мен нәтижелер арасындағы сәйкестіктің болмауы. 54%
Брэндон Холл тобы, оқыту стратегиясын зерттеу

Брэндон Холл тобы POV
Егер ұйымдар бизнеске әсер етуді үйренгісі келсе және сол әсерді көрсеткісі келсе, олар оқу бағдарламаларын бизнес нәтижелерімен қатты сәйкестендіруі керек.

Бизнестің мақсаттарын түсіну өте маңызды. Олардың не екенін сұрау жеткіліксіз. L&D жетекшілері бизнес мақсаттарына жету үшін қандай таланттар мен оқу мақсаттары қажет екенін анықтау үшін бизнеспен тығыз жұмыс істеуі керек. Тіпті ең кішкентай, елеусіз болып көрінетін оқу бағдарламасының өмір сүруінің іскерлік себебі болуы керек. Мысалы, қарым-қатынас дағдыларын жақсарту үшін бағдарламаны қолдану өте жақсы нәрсе болғандықтан ғана жеткіліксіз. L&D жақсы коммуникацияның іскерлік салдарын айқындап, оны бағдарламаға серпін ретінде пайдалануы керек.
Ұйымдар бизнесті табысты ету үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді жақсырақ анықтауы және анықтауы керек. Бұл бизнес нәтижелерін оқу мақсаттарына айналдырудың бірінші кезеңі. Шеберлікті анықтау арқылы компанияның оқу бағдарламалары үшін мақсаты бар. Ерекшеліктің болмауы оқу бағдарламаларын сәтсіздікке ұшыратады немесе жіберіп алады және ұйымды бағдарламалар бар болғаны үшін тиімді деген болжамда ұстайды.
Көбінесе ұйымдар дарындылықпен немесе бизнес мақсаттарымен байланыссыз өз бағдарламалары үшін оқу мақсаттарын белгілейді. Оқыту бағдарламалары өнімділікті арттыратын нақты мінез-құлықтарды дамытуға немесе жақсартуға арналған. Адамдардың курстан өткенін, бағалаудан өткенін немесе бағдарламаны ұнатқанын тексеру жеткіліксіз. Оқыту бастамалары жаңа сату әдістері туралы дәлелденетін білім, жаңа өнімнің/қызметтің барлық мүмкіндіктерін анықтау мүмкіндігі және жаңа бағдарламалық платформаны пайдалануды түсіну сияқты нақты, өлшенетін нәтижелерге нұсқауы керек.
Егер бұл сілтемелер оқу бағдарламаларын жасау кезінде орнатылса, оларды бағдарламалардың тиімді немесе тиімді еместігін өлшеу үшін пайдалануға болады. Бұл процесс оқуды өлшеумен байланысты «тым көп айнымалылар» мәселесін жеңілдетеді. Басқа айнымалылар болуы мүмкін болса да, бұл анық анықталған сілтемелер оқу бағдарламасынан бизнес нәтижесіне түзу сызық салуды және оларға қол жеткізудегі оның рөлін анықтауды айтарлықтай жеңілдетеді. Бағдарламаны енгізгенге дейінгі және одан кейінгі бизнестің күйін, дарындылығын және өнімділік нәтижелерін өлшеу арқылы оқытудың әсері анық болады.