Жақсырақ оқыту және дамыту үшін 5 маңызды қадам

Оқыту және дамыту бағдарламалары әрбір ұйым үшін өте маңызды. Бірақ егер сіз осы сеанстарға жұмсаған уақыт пен ақшаның ROI-ін көргіңіз келсе, сіздің кестеңіз бен сабақ жоспарыңыз сәтті болу үшін оңтайландырылғанына сенімді болуыңыз керек. Студенттер немесе тыңдаушылар ақпараттың ешқайсысын сақтамай келіп, кетіп қалса, сіздің күш-жігеріңіздің нақты нәтижелерін көруіңіз екіталай. Сондықтан, ұсынылған ақпаратты барлығы есте сақтау үшін бұл оқу бағдарламаларын мүмкіндігінше қызықты және тартымды ету керек.

Мұнда оқу және даму бағдарламаларыңызды жақсартуға көмектесетін бес маңызды қадам берілген.

Кіріспелер мен мұзжарғыштарды мақсаттарыңызға қосыңыз
Тренингтің барлық аспектілері кіріспе мен мұзжарғыш кемелерден бастап бағдарламаның мақсаттарымен байланысты болуы өте маңызды. Мұзжарғыш сеансының мақсаты — адамдарды босату және жаттығудың қалған бөлігіне үн қосу. Осылайша, бұл мұзжарғышты бағдарламаңыздың мақсаттарымен байланыстыруға көмектеседі, осылайша қатысушылар сіз жаттығуды бастаған кезде не болатынын ойлауға дайын болады.

Мысалы, егер тренинг көбірек ынтымақтастықты дамытуға арналған болса, адамдардың бірге жұмыс істеуін талап ететін мұзжарғыштан бастаңыз. Немесе, егер мақсат өнімділікті арттыру болса, оларды соңғы жетістіктерді талқылау және сол жобаларды сәтті еткен элементтерді анықтау үшін топтарға бөлуді сұраңыз.

Бұл мақсатқа жетудің көптеген жолдары бар, бірақ мәселе бағдарламада кейінірек өтілетін сабақтарды бекітетін тақырыптар мен идеяларды басынан бастап енгізу болып табылады.

Әрбір модульге қатысуды қалыптастырыңыз
Әрбір оқу модулінде қатысуды ынталандыру студенттердің немесе қызметкерлердің қажетті ақпаратты сақтауын қамтамасыз етеді. Белсенді оқыту әр уақытта пассивті сіңіруден басым түсетіні ғылыми дәлелденген . Адамдар жай тыңдаудан гөрі сөйлесу, отырудан гөрі қозғалу және оқудан гөрі жазу арқылы үйренеді. Осылайша, барлығының сергек және белсенді болуын қамтамасыз ету үшін бұл әрекеттерді әрбір модульге салу керек.

Бұл мақсатқа жетудің әртүрлі жолдары бар. Жауаптар тақтасы, флэш-карталар, қауіп ойындары және аудиторияға жауап беру жүйелері қатысуды жақсартуға көмектесетін тамаша құрал .

Сондай-ақ, ең жылдам оқитындар ғана емес, барлығы қатыса алатынын және сұрақтарға жауап бере алатынын тексеріңіз. Сіз ең ынталы қатысушылар ғана емес, бүкіл бөлме белсенді және белсенді болуын қамтамасыз еткіңіз келеді. Осылайша, бүкіл бөлмені қамту үшін стратегияларды әзірлеу барлығына бірге оқуға көмектесу үшін ұзақ жолды алады.

Жиі үзіліс жасаңыз
Қарама-қарсы болып көрінгенімен, жиі үзіліс жасау — сіздің оқу бағдарламаларыңыздың сәтті болуын қамтамасыз етудің тамаша тәсілі. Адам миы назар аудара алатындай ғана уақыт бар. Жаттығуларыңыз қаншалықты көңілді немесе тартымды болса да, егер сіз тым ұзақ сөйлессеңіз, адамдардың көздері жылтырап, кешкі ас жоспарлары немесе жұмыстан кейін орындауы керек тапсырмалар туралы ойлана бастайды. Сонымен, жиі үзілістерді жоспарлау — бұл ақпаратты бөлудің тамаша тәсілі, сондықтан адамдарға оны сақтау оңайырақ.

Зейгарник эффектісі деп аталатын психологиялық принцип бар , ол мидың табиғи түрде презентацияның басы мен аяқталуын ортасынан гөрі жақсы есте сақтайтынын айтады. Сеанс бойы үзіліс жасау қатысушыларға ақпаратты ұзақ уақыт сақтауды жеңілдететін нақты құрылымды жасауға көмектеседі.

Көптеген адамдар 15-20 минуттан артық назар аудара алмайды. Сонымен, модульдерді 20 минуттық сегменттерге бөліп, қатысушыларға үзіліс жасау үшін олардың арасында шамамен бес минут уақыт берсеңіз , жаттығудың қаншалықты біркелкі өткеніне таң қалуыңыз мүмкін.

ойын ойнау
Ойын ойнау – оқу және даму бағдарламаңызға ынта мен толқуды тудырудың тағы бір тамаша тәсілі. Барлығы қанша жаста болса да ойын ойнағанды ​​ұнатады. Бұл оқу сессиясында ұсынатын ақпаратты нығайтуға көмектесіп қана қоймайды, сонымен қатар қатысушыларды бағдарламаға қызықтыратын жұмыс аптасының монотондылығын жояды.

Сіз бұл ойындарды қалағаныңызша қарапайым немесе күрделі етіп жасай аласыз. Қымбат AI бағдарламалауға немесе күрделі графикасы бар интерактивті бағдарламалық құралға инвестиция салудың қажеті жоқ. Сұрақтар жазылған допты айналып өту немесе Jeopardy стиліндегі сұрақтар қою сияқты қарапайым нәрсе барлығын үйренуге деген көңіл-күйге әкелетін нәрсе болуы мүмкін.

Бұл тек көңілді және қызықты ғана емес, сонымен қатар адамдардың бәсекеге қабілетті табиғатын қызықты және ақпараттық түрде көрсетеді. Бұл барлығын белсенді ұстаудың және талқылауға қатысудың маңыздылығына байланысты; Ойындар — бұл адамдардың санасында ұсынылған ақпарат таяқшаларын қамтамасыз ету үшін белсенділікті арттырудың тамаша тәсілі. Сонымен, кеңседегі барлық адамдарға ұнайтын ойындарды жасау арқылы жаттығуды мүмкіндігінше қызықты және есте қаларлық етуге тырысыңыз.

Қорытындылау және әрекетке міндеттеу
Ақырында, бағдарламаның соңында есеп беру және әрекет ету міндеттемесі маңызды. Оқыту сыныптан тыс кеңеюі және тұрақты тәжірибеге енгізілуі керек.

Мінез-құлықтың шынайы өзгеруі студенттерге үйренген сабақтары мен дағдыларының нақты әлемдегі қиындықтарға қалай қолданылатынын көрсететін қорытындыға сүйенеді. Сондықтан бұл қадамды өткізіп алмау және ресурстарды сабақтың соңында немесе тіпті бірнеше аптадан кейін оқу сабақтарын нығайту үшін пайдалану маңызды.

Мұны ашық хаттар, жабысқақ жазбалар, еске салғыш сығу шарлары немесе студенттерге білгендерін есте сақтау үшін еске салғыштар жіберетін қолданбалармен жасауға болады. Өңдеу құралдары, мнемотехника және визуалды метафоралар осы мақсатқа жету үшін тамаша .

Егер сіз осы стратегияларды оқу сабақтарыңызға енгізуге міндеттенсеңіз, студенттеріңіздің, тыңдаушыларыңыздың немесе қызметкерлеріңіздің қаншалықты белсенді және үйренуге ынталы болатынына таң қалуыңыз мүмкін.