Тренинг трендтері және жолдар

Бүгінгі таңда қызметкерлер мансаптық өсу мен дамуды күтеді. Сонымен бірге жұмыс берушілер өзгеретін жұмыс орнында қажет жаңа дағдыларды анықтауда.

«Оқшылықтарды толтыру үшін жаңа таланттарды жалдаудың орнына, қазіргі қызметкерлеріңіздің біліктілігін арттыру немесе қайта біліктілігін арттыруды қарастырыңыз. Адамдарға ұйымыңыз үшін басқа нәрсе жасау мүмкіндігін беріңіз», — дейді Корнелия Гамлем, шешуші менеджер авторларының бірі .

Еңбек нарығы тығыз болған кезде менеджерлер мен олардың ұйымдары осы қажеттіліктердің барлығын қанағаттандыруға ұмтылуы мүмкін. Дегенмен, көптеген сұрақтар олардың бұл әрекетке деген ұмтылысын тоқтатуы мүмкін. Ең жақсы оқыту әдістері мен тәжірибелері қандай? Қызметкерлер қатысатын іс-шаралар олардың жұмысына сәйкес келетініне қалай сенімді бола аламын? Олар алған білімдерін қолдана ма?

қызметкердің жеке дамуы

Менеджерлер өз бөлімшелерінің өзгеретін қажеттіліктерін және осы қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін қажет кез келген жаңа дағдыларды қараудан бастай алады. Бұдан кейін қызметкерлердің жеке дамуы мүмкін. Командаңыздың қабілеттерін бағалаңыз және әдетте төмендегілерді қамтитын жеке даму жоспарларын жасауды қарастырыңыз:

  1. Кәсіби мақсаттар мен міндеттердің нақты тұжырымы
  2. Оларға жету үшін қадамдар мен әрекеттер
  3. Қысқа және ұзақ мерзімді перспективаға арналған жұмыс мүмкіндіктері немесе қызығушылық тудыратын тапсырмалар
  4. Осы тапсырмаларды орындау үшін қажетті біліктілікті бағалау
  5. Осы тапсырмаларға дайындалу үшін қажетті оқыту мен дамуды бағалау

Қысқа мерзімді перспективада, әсіресе егер сіз бастапқыда өзгеретін қажеттіліктерге алаңдасаңыз, үшінші нөмірге — жұмыс мүмкіндіктері мен тапсырмаларға назар аударыңыз. Дамыту әрекеттері мыналарды қамтуы мүмкін, бірақ олармен шектелмейді:

  • Білім беру — сертификаттық бағдарламалар, конференциялар, семинарлар және вебинарлар
  • Өзіндік оқу – оқу, подкасттар, блогтар
  • Кәсіби ұйымдарға қатысу
  • виртуалды оқыту
  • Жобаларға және топтарға, жұмыс топтарына немесе комитеттерге қатысу
  • Созылу тапсырмалары

қызметкерлерді дамыту

Қызметкерлерді дамыту — бұл қызметкер мен оның менеджері арасындағы серіктестік. Сіздің қызметкерлеріңіз оқу іс-шарасына алғаш рет тіркелгенде, олардың және ұйымның қажеттіліктерін қанағаттандыратынына көз жеткізу үшін олармен бірге мақсаттарды қарап шығыңыз. Қарастырыңыз:

  • Егер бұл қызметкерге қазіргі жұмысында көмектесетін болса немесе оларды болашақ мүмкіндіктерге дайындайтын болса.
  • Егер олар өз саласындағы жаңа әзірлемелер туралы білетін болса, сенімді дереккөз бағдарламаны жеткізеді.

Содан кейін қызметкермен не үйренгенін қайталаңыз. Бақылаудың бұл түрі күшті хабар жібереді және сіз бен қызметкер арасындағы ойлауды теңестіреді. Тексерілетін және орындалатын әрекеттерге мыналар жатады:

  • Кез келген курс материалын қызметкермен бірге қарастыру.
  • Сұрақтар қою: Олар не білді? Олар түсінбейтін нәрселер бар ма?
  • Басқа топ мүшелері бір семинардан немесе курстан пайда көретінін сұрау.
  • Оларға алған білімдерін қолданып, тәжірибеде қолдануға болатын тапсырмалар беру.
  • Олар өздерінің жұмыс нәтижелерін қадағалап, алған білімдерін тапсырмаларында тиімді қолданып жатқанын білуге ​​мүмкіндік береді. Егер олар болмаса, бұл коучинг үшін тамаша мүмкіндік.

Егер оқу жаңа немесе пайда болған әзірлемелерге қатысты болса, қызметкерге үйренгенін басқа топ мүшелерімен және менеджерлермен бөлісуін сұраңыз. Бұл қызметкерлерді ынталандыратын бірнеше нәрсені жүзеге асырады:

  • Ол қызметкерді тақырып бойынша сарапшы — жаңалыққа баратын адам ретінде орналастырады. Қызметкерлерді ынталандырудың ең жақсы жолы қандай?
  • Бұл сізге, менеджерге, қызметкерлеріңізден бірдеңе үйренуге мүмкіндік береді.
  • Бұл сіздің барлық қызметкерлеріңіздің оқуына қызығушылығыңыз бен серіктестігіңізді көрсетеді.

Әрине, қазіргі жылдам қарқынмен өзгеретін әлемде конференциялар мен семинарлар сияқты оқу іс-шаралары әрқашан ұйымның қажеттіліктерін қанағаттандыра бермейді. Микрооқыту мәселесіне шындап кірісетін кез келді.

Микрооқыту — бұл мазмұнды және оқуды кішкене бөліктерге айналдыру. Бұл оқуды жеткізудің бір жолы. Ұялы телефондар мен мобильді технологиялар қазіргі уақытта бизнестің қалай жүргізілетінінде маңызды рөл атқарады және микробілім бұл технологияға өте қолайлы.

Неліктен микрооқытуды қарастыру керек және оның артықшылықтары қандай?

  • Ол мазмұнды дер кезінде жеткізеді. Қысқа бейнелер мен демонстрацияларды немесе инфографикаларды көруге сілтемелері бар мәтіндік хабарламаларды қызметкерлерге жіберуге болады, бұл оларды ыңғайлы уақытта көруге мүмкіндік береді. Ол икемді.
  • Алдағы оқу сабақтарын аяқтау үшін жұмыс туралы еске салғыштары бар мәтіндер. Мәтіндік хабар алмасу көптеген адамдар үшін қолайлы байланыс әдісі болып табылады және электрондық поштаға қарағанда сенімдірек. Оның 90% плюс ашық жылдамдығы бар, ал 20% электрондық пошта қолжетімді тарифі.
  • Микрооқыту және мәтіндік хабар алмасу қызметкерлердің белсенділігін арттыра алады. Қызметкерлерді оқуды басқару жүйесіне (LMS) жіберсеңіз, олар оны болдырмауы немесе елемеуі мүмкін. Мобильді технологияның көмегімен LMS мазмұнын мобильді веб-сайтта сақтауға болады. Түймелерді қосыңыз және сол мобильді платформа LMS бетіне қосылып, бірден қажет мазмұнға арналған репозиторийге немесе мазмұнды табуға болатын порталға айналады. Оған қол жеткізу оңай.
  • Мобильді оқыту шешімдері мазмұнды сақтауға көмектеседі. Тестілеуге жоспарланған қызметкерлерге сілтемені SMS арқылы жіберу оларға сілтемені басып, сынақтан өтуді және бірнеше минут ішінде тапсыруды жеңілдетеді. Деректер сізге есептер функциясында бірден қол жетімді болады. Бұл жылдам және көңілді, қызметкерлер қатысады.
  • Тесттерден басқа, сіз сауалнамалар мен сауалнамалар жасап, бірнеше минут ішінде нәтижелерді ала аласыз. Бұл электрондық хаттарға жауап беру мен ұзақ сауалнаманы толтырудан әлдеқайда қиын.

Әдеттегі миф — микрооқыту оқыту бағдарламасын сегменттерге, мысалы, бірінші, екінші және үшінші бөліктерге бөлу болып табылады. Дегенмен, бөлшектеу кезінде қызметкерлер толық артықшылықты алу үшін барлық үш құрамдас бөлікті қадағалауы керек. Микрооқыту оқуды бір кішкене бөлікке біріктіреді. Бұл адамдарға белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге көмектесетін бағытталған «дұрыс өлшемді» мазмұнның қысқа үзінділері. Мазмұнның бір, нақты оқу мақсатына бағытталғаны маңызды.

Тағы бір миф — микрооқыту — жоғары технологиялық, бірақ бұл міндетті емес. Микрооқыту инфографика немесе бақылау тізімі сияқты қарапайым болуы мүмкін — бұл менеджерлер мен қызметкерлер пайдалана алатын мәңгі жасыл құралдар.

Барлық оқыту микро өлшемді болуы мүмкін бе? Кейбір тақырыптар, мысалы, процестер мен процедуралар, микрооқыту биттері үшін өте қолайлы. Көшбасшылықты оқыту сияқты жұмсақ дағдыларды оқыту сыныпта немесе виртуалды жағдайда жақсы ұсынылады. Тіпті бұл жаттығуды сыныптағы оқуды күшейтетін биттерге көбейтуге болады.