Оқыту технологиясының тенденциялары

Оқытуды қолдаудағы технологияның рөлі бұрын бірнеше авторлық құралдар мен оқытуды басқару жүйесінен жиі оқыту экожүйелері деп аталатын күрделі, көп деңгейлі технология стектеріне өзгерді.

Авторлық құралдар мен оқытуды басқару жүйелері маңызды болғанымен, олар енді жалғыз емес. Брэндон Холл тобының оқыту мен дамуды салыстыру зерттеуіне сәйкес авторлық құралдар (45 пайыз) және оқытуды басқару жүйелері (42 пайыз) әлі де топтаманы басқарады . Тіпті көптеген кішігірім компанияларда LMS бар, бірақ нарық орта бизнес үшін қаныққан емес.

Әлеуметтік оқыту платформалары экожүйенің негізгі құрамдастарына айналды, респонденттердің 33 пайызы осы платформаны иеленеміз деп мәлімдеген. Респонденттердің 28 пайызында бейне платформа, ал 26 пайызында оқыту мазмұнын басқару жүйесі бар. Микрооқыту платформалары 24 пайызбен артта қалды. 20 пайыздан астамы оқыту операциялары платформаларына және коучинг/тәлімгерлік платформаларына иелік етеді. Бұл өсудің тұрақты тенденциясын және осы технологиялардың барлығын кеңінен қабылдауды көрсетеді.

Оқыту аналитикасы құралдарының танымалдылығы бойынша 14 пайыздың төменгі жағында болуы Оқыту және Даму (L&D) неліктен маңызды мәселе ретінде оқуды өлшеумен күресіп жатқанының бір көрсеткіші болуы мүмкін. 6 пайыз деңгейінде кеңейтілген және виртуалды шындық құралдары артта қалады. Олардың уәделеріне қарамастан, AR/VR әлі де шеткі технологиялар болып табылады және олар көбінесе ірі компанияларда немесе кәсіпорындарда кездеседі.

күрделіліктер

Ірі кәсіпорындарды қоспағанда, барлық бизнес көлемдерінде респонденттер L&D бюджетінің ұлғаюын (61,4%) немесе бюджеттің өзгеріссіз қалуын (26,1%) күтеді, бұл біздің 2020 жылы жүргізілген соңғы салыстыру сауалнамасына қарағанда әлдеқайда үмітті болжам.

Респонденттерден олардың оқу ұйымдарының алдында тұрған басты қиындықтар туралы сұрағанымызда, тек 20 пайызы ғана «Біздің технологияға қатысты шектеулерді» таңдады. Дегенмен, біз деректерге мұқият қараған кезде, біз кәсіпорын ауқымындағы кәсіпорындарды (15 000 қызметкер немесе одан да көп) байқадық, бұл әлдеқайда резонансты мәселе.

Бұл, мүмкін, ірі кәсіпорындарда анағұрлым көрнекті, күрделірек оқыту технологиялары стектері бар. Оқыту технологияларының стектерін көптеген бизнес-жүйелермен біріктірудің күрделілігі кішігірім ұйымдарда кездесетінге қарағанда күрделірек қиындық тудырады.

Салдары

Ірі кәсіпорындарды қоспағанда, бизнестің барлық өлшемдерінде респонденттер L&D бюджетінің ұлғаюын (61,4%) немесе бюджеттің өзгеріссіз қалуын (26,1%) күтеді, бұл 2020 жылы жүргізілген соңғы салыстыру сауалнамасына қарағанда әлдеқайда үмітті болжам.

2023 жылғы бенчмаркинг деректерін 2020 жылға қарағанда салыстыратын болсақ, L&D бюджеттеріндегі технологияларды бөлу 12,5 пайыздан сенімді 30 пайызға дейін өсті. Бұл оқыту технологиясын жеткізушілер үшін жақсы жаңалық.

Оқыту ұйымдары технологиялық бюджет қаражатын қайда жұмсауды жоспарлайды? Әлеуметтік оқу немесе ынтымақтастық платформалары тізімде бірінші орынға шықты, оның үштен бір бөлігі келесі жылы сатып алу ниетін білдіреді. Мазмұнды жасау респонденттердің шамамен төрттен бір бөлігі үшін маңызды драйвер болып табылады, олар авторлық құралдарды (27 пайыз), LCMSs (26,1 пайыз) және бейне платформаларды (23,3 пайыз) іздейді. Сондай-ақ коучинг/тәлімгерлік платформалары (22 пайыз) және оқу операцияларының платформалары (20 пайыз) сұранысқа ие.

AR/VR құралдары (11 пайыз) және оқу аналитикасы (10 пайыз) ең аз қажет технология сатып алу болып табылады. AR/VR әлі негізгі модальділікке айналмады, ал оқу талдау платформалары, біздің респонденттер айтқан ең басты мәселе болып табылатын оқу өлшемдеріне қарамастан, бюджеттік қызығушылықты тудырмайды.

Сыни сұрақтар

  • Шығындарды, оқу тиімділігін, іскерлік жағдайды және қолданыстағы оқу экожүйеңізбен интеграцияны қарастыратын оқыту технологияларын зерттеу, бағалау және таңдау стратегияңыз бар ма?
  • Ағымдағы оқыту технологиясы стегі қаншалықты тиімді? Қандай да бір сыни олқылықтар бар ма?
  • Сіздің оқу бюджетін бөлу пайызы хабарланған орташа есеппен 30 пайызды құрай ма? Егер сіз көбірек сұрасаңыз, бюджетті ұлғайту үшін нақты бизнес жағдайын жасай аласыз ба?
  • Әлеуметтік оқытудың функционалдығы ыстық технология болып табылады және оқытуда тиімді деп бағаланады. Бұл сіздің оқу технологияларының стегінде жоқ па?

Брэндон Холл тобы POV

Бүгінгі L&D ұйымы үшін оқыту технологиясы кеңістігін шарлау қорқынышты болуы мүмкін. Жаңа оқыту технологиялары үнемі нарықта өз жолын табуда. Технология жеткізушілері тез біріктіріліп, сатып алулар жасайды және бәсекеге қабілетті құрдастарымен қатар жүру үшін ұсыныстарын бейімдеп, кеңейтуде.

L&D ұйымы үшін бұл үнемі дамып келе жатқан нарықты електен өткізіп, ұйымыңыздың қажеттіліктерін, бюджетін және бар технологиялар жиынтығын ескере отырып, қандай оқыту технологияларын қосу мағынасы бар екенін анықтау одан да күрделірек.

L&D ұйымдары оқыту технологиясы кеңістігі туралы білуге ​​және оның үнемі дамып отыратын ұсыныстары мен мүмкіндіктерінен хабардар болу үшін уақыт пен ресурстарды инвестициялауы керек. Өткен жылдарға қарағанда бюджеттік болжамды үйрену жақсырақ болғанымен, басшылар мен бюджеттік шешім қабылдаушыларды оқу тиімділігін ғана емес, ұйымдық әсерлерді қарастыратын іскерлік жағдайға сендіру оңайырақ.

Әрине, технология жеткізушілері өздерінің басқа клиенттеріне негізделген іскерлік жағдайды құруға бағыт-бағдар беру үшін кейбір ақпаратты ұсына алады, бірақ оқу функционалдығының жаңа жиынтығы олардың ұйымы үшін нақты қандай нәтижеге қол жеткізе алатынын суреттеу L&D тобына байланысты.