10 Оқу және даму (L&D) тенденциялары 2023 ж
Оқыту және дамыту (L&D) 10 тенденциясын ашыңыз. Мұның бәрі оқу ұйымдарының бәсекеге қабілетті позициясы бар екенін көрсетеді.
- Оқу және даму мүмкіндіктері қызметкерлерді ұстап тұру үшін өте маңызды
Қызметкерлер өз жұмысымен байланысты сезінуі керек. 2021 жылғы «Ұлы отставка» және 2022 жылғы «Тыныш жұмыстан шығу» қозғалысы қызметкерлердің нашар қатысуының теріс әсерін көрсетті.
Зерттеулер қызметкерлерді ұстап қалу мен оқу мен даму мүмкіндіктері арасындағы берік байланысты көрсетеді. Қызметкерлер жоғары жалақы үшін сияқты үлкен даму мүмкіндіктері үшін жұмыс орындарын тастап кетуі мүмкін. Бүгінде әрбір 4 қызметкердің 1-і ғана өз кәсіпорнындағы мансаптық болашағына сенімді. Қалған 4 жұмысшының 3-еуі компаниядан тыс мүмкіндіктерді іздейді. HR көшбасшыларының 44% олардың ұйымдарында мансаптық жолдар жеткіліксіз деп санайды. Шамамен бірдей сома (47%) 2023 жылы қызметкерлердің тәжірибесіне басымдық берілгенін айтады [2].
Оқу ұйымдары талантты жақсы сақтайды. Оқу мәдениетін бизнес стратегиясымен байланыстыра отырып, қызметкерлерге нақты мансап жолы беріледі. Қатысу деңгейі көтеріледі және қызметкерлер компанияда ұзағырақ қалуы мүмкін [1].
Ойын кітабын жүктеп алыңыз: Learnster көмегімен оқу ұйымын қалай құруға болады
- Біліктілікті арттыру ұйымдастырушылық икемділік пен төзімділікке ықпал етеді
Егер инновацияға ілесу пандемияға дейін маңызды болса, бұл 2023 жылы абсолютті қажет. Пандемия болашақ қиындықтарға төтеп беру үшін бизнестің қаншалықты епті болуы керектігін көрсетті. Жұмыс істеу тәсілін өзгерткен және бейімделген компаниялар күштірек шықты. Басқаша айтқанда, кәсіпорындар дауылға төзімді болуы керек.
Белгісіз немесе қиын уақыт компаниялардан епті және жаңашыл болуды талап етеді. Қысқарту және бюджетті қысқарту жеткіліксіз жеткізуге сылтау емес. Өмір сүру үшін компаниялар дұрыс дағдылары бар дұрыс адамдарды тарту үшін көп жұмыс жасайды. Дегенмен, таланттар үшін бәсекелесу ауқымды да, үнемді де емес. Оның орнына, біліктілікті арттыру сіздің бизнесіңіздің болашағын дәлелдеудің ең тиімді әдістерінің бірі болып табылады.
Оқу ұйымдары икемді. Олар ұйымдастырушылық және жеке өсу үшін қажетті дағдыларды анықтайды және тәрбиелейді. Қызметкерлер жекелендірілген және рөлге байланысты оқу мүмкіндіктерін алады. Жаңа рөлдерге арналған дағдыларды дамыта отырып, олар ағымдағы және болашақ қиындықтарды шешуге жақсырақ жабдықталған. L&D стратегиялары ұйымға дамып келе жатқан жұмыс орнының қиындықтарымен күресуге көмектесу үшін ағымдағы және болашақ оқу қажеттіліктерін қарастырады [1].
- Ішкі білімдерді масштабтау ішкі дағдыларға сүйенген кезде маңызды болады
Жалдауды тоқтату және бюджетті қысқарту ұйымдарды ішкі дағдыларға көбірек сүйенуге мәжбүр етеді. Бұл жұмыс орнындағы өзгерістерді жеделдетумен және бейімделу қажеттілігімен сәйкес келеді. 2023 жыл біліктілікті арттыруды талап ететіні таңқаларлық емес.
Оқу ресурстарын краудсорс және ішкі білімді масштабтау бұрын-соңды маңызды болған емес. Қызметкерлерді біліммен бөлісуге және бір-бірінен үйренуге ынталандыру ұйымдық біліктілікті арттырудың қайнар көзі болып табылады. Бұл сонымен қатар ұйымды келіп-кететін жеке қызметкерлерге тәуелсіз етеді.
Білім беру ұйымдарының біліммен алмасуға деген көзқарасы дұрыс. Бір-бірінен үйрену және топ болып табысқа жету олардың ДНҚ-сында. Бұған қоса, оларда бүкіл ұйымға оқытуға үлес қосуға мүмкіндік беретін қолайлы инфрақұрылым мен құралдар бар. Ішкі пән бойынша сарапшылар оқу материалдарын жасауға немесе толық иелік етуге шақырылады.
- Оқыту бастамаларының ROI мәнін түсіну маңызды болады
Тығыз бюджеттер кезінде оқу мен дамудың ROI (инвестициялардың қайтарымы) мәнін түсіну маңызды болады. Жаңа бастамалар мен технологияларға инвестиция салмас бұрын немесе бұрыннан барларын алып тастамас бұрын, компаниялар толық суретті алуы керек.
Негізделген шешімдер қабылдау үшін оқудың келесі KPI көрсеткіштеріне әсерін ескеріңіз:
өнімділікті арттыру
өндіріс өнімі
қызметкерлерді тарту
қызметкерді ұстау
eNPS
үлес қосу уақыты
шеберлікке жету уақыты
білім мен дағдыларды сақтау
қайта жүктеу және ауысу уақыты (өзгеріс немесе үзілістен кейін)
Білім беру ұйымдары бастамалар мен технологияларды пайдаланудың тікелей және жанама құндылықтарын мойындайды. L&D-тің бәсекеге қабілеттілікке әсерін түсіне отырып, олар бизнес құны мен қажетсіз шығындарды жақсырақ ажырата алады.
- Рецессия өсудің жаңа салдарын ашады
Рецессия жағдайында бизнесіңізді дамыту ойға келмейтін нәрсе болып көрінуі мүмкін. Бюджетті қысқарту, қысқарту және жалдауды тоқтату бизнесіңіздің күту режимінде екенін көрсетуі мүмкін. Алайда, іс жүзінде бұл керісінше болуы мүмкін.
2023 жыл ішкі дағдыларға өсу назарын аударады. Тоқырауды болдырмас үшін және қызметкерлердің белсенділігін жоғары деңгейде ұстау үшін оқу қарқынын сақтауға көмектеседі. Ішкі дағдылар өсіп келе жатқан ұйымдар құнды таланттарды сақтап, тұрақтылықты арттыруы мүмкін. Бұл олардың ағымдағы жағдайларға бейімделуіне және алдағы жақсы уақыттарға дайындығын арттыруға көмектеседі.
Үзілістерді мүмкіндік ретінде қабылдау ұзақ мерзімді стратегиялық пайда әкеледі. 2009 жылғы қаржы дағдарысы кезінде инновацияларға басымдық беруді жалғастырған ұйымдар нарықтағы орташа көрсеткіштен 30%-дан астам нәтиже көрсетті [1].
- Дұрыс жеткізу қызметкерлерге оқудан барынша пайда алуға көмектеседі
Оқыту бір ғана нәрсе емес. Цифрлық оқытудың шаршауының артуы оқу материалын жеткізудің стереотипін қолданудың кері әсерін көрсетті. Оқу мақсаттарына сәйкес келетін компаниялар оқытуды жеткізудің әртүрлі стратегиясын қолданатын компаниялар болып табылады. Бұл оқушылар топтары мен олардың ерекше қажеттіліктері үшін арнайы тәсілдерден тұрады.
Білімге арналған әртүрлі пішімдерді пайдалану және оқу орталарын біріктіру жақсырақ бөлісу мүмкіндіктерін жасайды. Когортқа негізделген оқыту арқылы қызметкерлер көшбасшылық дағдыларды тиімді түрде дамыта алады. Өздігінен жүретін, сұраныс бойынша оқыту қызметкерлерге өздерінің даму дағдыларын иеленуге мүмкіндік береді. Олар мүмкіндігіне қарай жаттығуларды кестелеріне сәйкестендіреді [1]. Оқуды жеңілдету және қажеттілік үшін микро-оқыту және ресурстық кітапханалар құнды активтер болып табылады.
Оқыту ұйымдарында әртүрлі және қолайлы оқыту инфрақұрылымы бар. Оқыту ресурстарының кең ауқымын ұсына отырып, қызметкерлер өздерінің қажеттіліктері мен қалауларына сәйкес келетін пішімдерді таңдай алады.
- Гибридті жұмыс орны компанияларды өз академияларын қайта ойлап табуға мәжбүр етеді
Оқу жұмыс болған жерде болуы керек. 2023 жылы бұл іс жүзінде кез келген жерде болуы мүмкін. Ұйымдар жұмыстың гибридті моделін жалғастыра отырып, олар өздерінің физикалық корпоративтік академиялары мен аудиториялық оқытуды қайта қарастыруы керек [3].
NovoEd серіктестігімен 515 жаһандық L&D көшбасшыларымен жүргізілген Executive Networks зерттеулері 10-нан 6-ға жуығы гибридті жұмыс пен оқытудың өсуі дәстүрлі кірпіштен жасалған корпоративтік академияны қайта ойлап табады деп сенетінін көрсетті. Гибридті оқыту енді уақытша тұру емес. Бұл компанияларды дене шынықтырудың рөлі мен мақсатына күмән келтіреді. Болашақ академиялар көп арналы болуы мүмкін [3].
Оқыту мен дамуға басымдық беретін ұйымдар, әрине, оқу ресурстарының қолжетімділігін оңтайландыруға бейім. Бұған желіден тыс және онлайн көздер арқылы қол жетімділік кіреді. Пішімдері сыныптағы оқыту мен талқылау форумдарынан бастап онлайн академиялар мен ресурстар жинақтарына дейін.
- Цифрландырудың жеделдетілгеніне қарамастан: Адамдық дағдылар жоғары сұранысқа ие
2030 жылға қарай бір миллиард жұмыс орны технология арқылы түрленеді. Сондықтан ертеңгі жұмыс орнында техникалық дағдылар жоғары сұранысқа ие. Десе де, бүгінгі таңда сұранысқа ие 5 дағдылар адам болып табылады. Pearson’s Skills Outlook есебіне сәйкес «қуат дағдылары» туралы олар:
байланыс
клиенттерге қызмет көрсету
көшбасшылық
Егжей-тегжейге назар аудару
Ынтымақтастық
Алдағы 2026 жылға қарай, дәл сол есеп адамның қосымша 3 дағдысын анықтады:
Жеке оқу және шеберлік
Жетістікке назар аудару
Мәдени және әлеуметтік интеллект [3]
Оқу мәдениеті мен өсу ойы бар ұйымдар дамып келе жатқан жұмыс ортасында шынымен маңызды дағдыларды анықтайды. Сондықтан олар жоғарыдағылар сияқты кең таралған дағдыларды дамыта түсуде.
- Оқыту технологиясы ұйымдардың технологиялық стектің маңызды бөлігі
L&D бизнес стратегиясында орталық рөл атқаратындықтан, ұйымдардың технологиялық стекіндегі оқыту технологиясы да солай. Компаниялар өздерінің LMS және электрондық оқыту платформаларын HR платформаларымен және басқа жүйелермен біріктіреді. Бұл интеграциялар жүйелерді синхрондайды және әрбір құралдың өнімділігін оңтайландыру үшін деректермен бөліседі. Мақсат — уақытты қажет ететін әкімшіні жою, процестерді жеңілдету және оқуды жекелендірілген ету.
- Оқыту технологиясындағы көкжиектегі AI
Көптеген бизнес функциялары сияқты, AI (жасанды интеллект) пайдалану оқу мен дамуда өсуде. Ең соңғысы (және ешкімге белгісіз) ChatGPT. 2022 жылдың қарашасында шығарылған вирустық чат боты берілген сұрау негізінде адамға ұқсас лезде мәтін жасайды. L&D салдары мазмұнды құруды қамтиды. AI арқылы жасалған мәтінді тәжірибелі L&D маманы нақтылайтын мазмұнның алғашқы жобалары ретінде пайдалануға болады. Көзді ашып-жұмғанша қысқа және жылдам жауаптар генерациялайтын технология қажет кезде оқуға жақсы қызмет етеді. Дегенмен, ChatGPT және оның тиімділігі оның компаниялардың бар оқыту бағдарламаларында қалай қолданылғанына байланысты екенін ескеру маңызды.
AI пайдалану сонымен қатар оқу тәжірибесін күшейтіп, оны интерактивті және тартымды етеді. Модельдеу және виртуалды шындық нақты өмір жағдайында (жақын) сценарийлерді орындауға көмектеседі. Курс ұсынысына геймификация қосу оқушылардың мотивациясын сақтауға көмектеседі.
Оқытуды жекелендірілген және өзекті ете отырып, компаниялар білімдегі кемшіліктерді анықтау және жою үшін AI пайдаланады. Заманауи LMS жеке оқу қажеттіліктерін анықтайды және олардың негізінде арнайы курс ұсыныстарын береді.