Оқыту технологиясының бөліктерін біріктіру
ағымдағы күй
Технология дамып келеді. Жыл өткен сайын қарқын арта түскендей. Ата-аналар балаларына қол жетімді технологияларды меңгеруге тырысатын сияқты, ұйымдар жиі жұмыс күшіне қол жетімді технологияларды ұстану үшін күреседі. Оқыту технологиясы басқаша емес және көптеген ұйымдар ескірген және ескірген құралдарға жабысып зардап шегеді.
Ұйымдардың жартысына жуығы олар қолданатын технология студенттер мен бизнестің қажеттіліктерін қанағаттандыратынына сенбейді.
«БІЗДІҢ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЭКОЖҮЙЕСІ ЖЕТКІЛІКСІЗ».
45%
Дереккөз: Брэндон Холл тобының зерттеуі, келесі ұрпақты оқыту технологиясының экожүйесін құру
күрделіліктер
Бірнеше жыл бұрын LMS ұйымның оқу бюджетіндегі жалғыз технологиялық желі элементі болуы мүмкін еді. Енді L&D топтары қосымшалардың, құралдардың және платформалардың анағұрлым кең ауқымын әдетте қатып қалған немесе қысқаратын бюджетке қалай орналастыру керектігін анықтауы керек. Қазіргі уақытта LMS оқыту технологиясына жұмсалатын жалпы шығындардың орта есеппен 54 пайызын құрайды, ал ұйымдардың төрттен үш бөлігі үшін технология L&D жалпы бюджетінің 15 пайызынан азын құрайды.

Бұл күрделілік бюджет тұрғысынан қиын және көптеген құралдар көбінесе басқару үшін бірнеше жеткізушілерді және интеграциялық қажеттіліктердің өсіп келе жатқан санын білдіреді. Болашақ жұмыс күшінің байланысы артқан сайын, олар қолданатын барлық құралдар да байланысты болуы керек.
Оқыту технологиясының экожүйесімен біріктірілген жүйелер

Ұйымдардың 59 пайызы үшін бұл қиындықтар олардың оқу технологиясының экожүйесін тұтынушылар, сатушылар, франчайзилер және басқа кеңейтілген кәсіпорын аудиториялары сияқты қызметкерлер емес адамдарды оқытуға қолдау көрсету фактісімен қиындатады. Технологиялардың ұйымдардан тыс қолжетімділігін кеңейту білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру, деректер қауіпсіздігі және т.б. тұрғысынан қиындықтар туғызады.
Салдары
L&D командаларында оқыту стратегиясын орындау үшін технологиялардың дұрыс қоспасы болуы керек. Көптеген ұйымдар үздіксіз оқу мәдениетіне ауысқан сайын, оларға бұл шындыққа айналу үшін дұрыс құралдар қажет болады. Дәстүрлі сабақтар мен курстар корпоративтік оқыту ортасының негізгі тірегі болып қала бергенімен, ұйымдар ешқашан бизнес пен оның студенттерінің динамикалық өзгеретін қажеттіліктерін тек оларға сүйене отырып қанағаттандыра алмайды.

Оқыту технологиясы дамыған сайын, әртүрлі шешімдер арасындағы сызықтар айтарлықтай бұлыңғыр болды. Көптеген LMS платформаларында бір кездері LXP-ге ғана тән функционалдылық түрі бар және керісінше. Жаңа технологиялар пайда болған кезде, бар платформалар оларды әзірлеу немесе сатып алу арқылы қабылдайды. Ұйымдар кейбір нәрселер үшін дербес шешімдер немесе басқалары үшін ендірілген функционалдылық қажет екенін шешуі керек. Интеграциялар мен API интерфейстерінің қарапайымдылығы бір экожүйедегі бірнеше шешімдерді қосуды әлдеқайда жеңілдетеді.
Сыни сұрақ
Барлық осы қиындықтар, күрделіліктер мен салдарлар бір негізгі сұраққа әкеледі:
- Бізге қандай технологиялар қажет екенін қалай шешеміз?
Брэндон Холл тобы POV
Технологияны таңдау оңайға соқпайтын нәрсе емес. Бұл ұйым нәтиже бере алмаған технологияларды үнемі ауыстыруды қажет етпейтінін қамтамасыз ету үшін лайықты көлемдегі үй тапсырмасын және тиісті мұқияттылықты талап етеді.
Бұл еңбекқорлық іштей басталады. Оқыту технологиясы кеңістігі ұсынатын ең соңғы және ең жақсысын іздемес бұрын ұйым оның қажеттіліктерін анықтауы керек. Мүмкін, қазіргі платформа өзінің толық әлеуетін пайдаланбайды және бұл төмен нәтижелерге әкеледі. Ұйымдар көбінесе меншікті құралдың функционалдығын қайталау үшін бірнеше бар құралдарды біріктіреді — көбінесе нәтижесі нашар.
Ағымдағы технологиялық экожүйеде не бар және не жоқ, толық сараптама болуы керек. Содан кейін бұл бизнес пен оқушыларға оқу стратегиясында көрсетілген нәтижелерге жету үшін оқудан не қажет болатынымен салыстырылады. Ағымдағы технологиядағы олқылықтарды анықтау өзгерістер үшін бизнес жағдайын құруға мүмкіндік береді.

Әрине, оқу бюджетін ескеру қажет. Бюджетте жиі қозғалатын орын жоқ, бірақ бизнесті дұрыс құру L&D кеңейтілген бюджетті қажет ететін оқ-дәрілерді бере алады. Қоңыраулар мен ысқырықтардан гөрі нәтижелер мен стратегияға назар аудару — бұл кілт.
Нәтижелерге назар аудару қай технологиялар мен провайдерлердің дұрыс екенін анықтауға да көмектеседі. Арнайы нәтижелерге қол жеткізу үшін әзірленген пайдалану жағдайларын әзірлеу L&D-ге технологияларды олардың қажеттіліктеріне сәйкес келетін-келмейтінін бағалау үшін нақты нәрсе береді. Бірқатар жалпы демонстрацияларға қатысу технологияларды жақсы етіп көрсетуі мүмкін, бірақ олардың ұйымыңыз үшін арнайы не істейтінін анықтау үшін ештеңе жасамайды.
Кез келген таңдауда сіз тек технологияны сатып алып қана қоймай, серіктеске міндеттенетініңізді есте ұстаған жөн. Сатушы қарым-қатынасты дәл осылай көруі керек. Серіктестікке берік міндеттеме болмаса, мүмкіндіктер мен баға тез арада құндылығын жоғалтады.
Төмендегілер сіздің ұйымыңыздың провайдерлерді өзгерту қажеттілігін қандай дәрежеде тудырады?

Әлеуетті жеткізушілерге сұрақтар қоюдан қорықпаңыз. Олардың серіктестікке деген ұмтылысын және олардың технологиялық жол картасын сезініңіз. Осы сатушымен өмірдің қандай болатыны туралы түсінік алу үшін тұтынушылардың сілтемелерін қадағалаңыз. Ең бастысы, қарым-қатынас сатып алған күні аяқталмай, шын мәнінде басталуы керек. Серіктестік — бұл екі жақты көше. Жеткізушілермен анық және жиі сөйлесуге дайын болыңыз. Егер олар не екенін білмесе, олар сіздің мәселелеріңізді шеше алмайды.