Жаңа қызметкерлерді көшбасшылыққа қашан үйрету керек
Аға,Әйел,Бас директор,Және,Көпмәдениетті,Бизнес,Адамдар,Талқылау,Компания,Презентация
Брэндон Холл тобының «Барлық адамдар үшін көшбасшылықты дамытуды құру» зерттеуіне сәйкес, 10 ұйымның жетеуі көшбасшылықты дамыту бойынша тренингтер әрбір қызметкер үшін қажет деп санайды. Ал ұйымдардың 58 пайызы көшбасшыларды үздіксіз оқыту мәдениетін қалыптастыру үшін жұмыс істейді.
Соңғы бірнеше жылда дамып келе жатқан қазіргі тенденция көшбасшылықты дамытуды мүмкіндігінше демократияландыру болып табылады.
«Көшбасшылықты дамыту бойынша оқыту әрбір қызметкерге қажет»
69%
Дереккөз: Брэндон Холл тобының зерттеуі, барлығы үшін көшбасшылықты дамыту
күрделіліктер
Сауалнамаға қатысқан ұйымдардың 80 пайыздан астамы көшбасшылықты дамытуды демократияландыру қызметкерлер мен жұмыс берушілер үшін келесідей маңызды артықшылықтарға ие екенін айтты:
Дегенмен, зерттеу респонденттері бүкіл кәсіпорында, әсіресе ірі кәсіпорындарда көшбасшылықты дамытуды ұсынудың қиындықтары бар және көптеген басқа оқу басымдықтарымен бәсекелесетінін айтты. Бұған қоса, 60 пайыздан астамы толықтай демократияланған көшбасшылықты дамыту қате хабарлама жіберуі мүмкін екенін айтты.
Салдары
Барлық қызметкерлерге көшбасшылықты дамытуды ұсынуға қызығушылық пен мойындалған артықшылықтарға қарамастан, ол қызметкерлер мен жұмыс берушілерге қамтамасыз етеді, қазір ұйымдардың тек 35 пайызы әрбір қызметкер үшін кейбір көшбасшылық тренингтер өткізеді.
Мұндағы мәселе, көшбасшылықтың табиғаты өзгеруде. Көшбасшылық бұрын басқару мен жоғарыдан төмен билікпен байланысты болды. Бірақ гибридті жұмыс күшінде әртүрлі типтегі командалар — дәстүрлі жұмыс топтарынан бастап кросс-функционалды топтарға, жобалық топтарға және т.б. іскерлік нәтижелерге қол жеткізу үшін шақырылады, күшті көшбасшылық мінез-құлық кеңірек және барлық деңгейлерде көрсетілуі керек .
Брэндон Холл тобы жыл сайын адами капиталды басқарудың ең маңызды басымдықтары туралы сұрағанда, көшбасшылықты дамыту жоғарыда немесе оған жақын орналасқан. Көбірек ұйымдар өздерінің түйсігі бойынша әрекет етуі керек: толықтай демократияланған көшбасшылықты дамыту маңызды және ұйымның барлық деңгейлеріне көшбасшылық оқытуды кеңейту. Әлбетте, кейбір қиындықтар мен кедергілер бар, бірақ оларды шешуге және жеңуге тұрарлық.
Сыни сұрақ
Демократияланған көшбасшылыққа қатысты қиындықтардың арасында негізгі мәселе болып табылады: жаңа қызметкерлерді көшбасшылық принциптеріне қашан таныстыру керек?
Брэндон Холл тобы POV
Көшбасшылықтың толық демократияланған дамуының мақсаты – барлық деңгейлер мен географиялардан асып түсетін біріккен көшбасшылық мәдениетті құру. Барлығы бірдей көшбасшылық мінез-құлық жиынтығынан жұмыс істейтін болса, бай, инклюзивті, бірлескен мәдениетті құруға болады.
Сондықтан көшбасшылықты дамыту қашан енгізілетініне жауап қарапайым: мүмкіндігінше ертерек және кандидатты жұмысқа алғанға дейін. Бастапқы көшбасшылық білімі жоқ жұмыс істейтін қызметкерлер үшін бөлек стратегия қажет, біз оны басқа мақалада қарастырамыз.
Біздің зерттеуімізде респонденттердің көпшілігі көшбасшылық жұмысқа орналасудың алғашқы төрт айында ең жақсы енгізілген деп санайды.
Ұйымның көшбасшылық қағидаттарымен таныстыру жалдау және жұмысқа алу алдындағы бағалау процесі (бар болса) кезінде басталуы керек деп санаймыз, осылайша сіз үміткердің көшбасшылық құндылықтарыңызға сәйкестігін бағалай аласыз. Жалға алғаннан кейін, бастапқы экспозиция бортқа қабылдау процесінде ерте болуы мүмкін.
Көшбасшылықты дамыту — бұл саяхат және үздіксіз даму стратегиясын қажет етеді. Көшбасшылық қағидаттары мен құндылықтарына алғашқы әсер ету ауқымды немесе әсерлі болмауы керек және ол болмауы керек. Қызметкерлер жұмыс берушінің мәдениетін игере бастағанда, олар екі себеп бойынша көшбасшылық құндылықтар мен принциптерді үйренуі керек:
Олар менеджер, топ мүшесі ретінде немесе көшбасшылық мүмкіндіктеріне кезігетін кез келген жағдайда жетекшілік еткенде не күтетінін түсінеді.
Олар өздерінен не күту керек екенін түсінеді, осылайша олар осы мінез-құлықтарды бастан кешірген кезде бағалай алады және еліктейді және көшбасшылар көшбасшылық көшбасшылардың құндылықтары мен принциптерін ұстанбайтын кезде біледі.
Біз HR көшбасшыларымен жаңа қызметкерлерге көшбасшылықты дамытуды мүмкіндігінше тезірек енгізу туралы сөйлескен кезде, жалпы реакция олардың жұмысын бастаған кезде үйренуге болатын басқа басымдықтардың тым көп болуы болып табылады.
Тағы да айта кетейін, көшбасшылықты дамытуға әсер ету үш күндік семинарды немесе тереңдетілген eLearning оқу бағдарламасын аяқтауды білдірмейді. Бұл практикалық тұрғыдан тезірек жүзеге асса да, тұжырымдама қызметкерлердің ұйымның беделін көтеретін құндылықтарды білуін қамтамасыз ету және табысты болу үшін олар ұстануға және сәйкес келуге тиіс.
Көптеген ұйымдар ең жақсы қызметкерлер ұйымның мәдениетіне сәйкес келетінін мойындайды. Көшбасшылық мәдениеттің маңызды бөлігі болып табылады, сондықтан көшбасшылық құндылықтар мен принциптер неге ертерек айтылмайды?
Мұны ертерек жасау жұмысқа орналасуға күшті негіз береді. Үздіксіз саяхаттың бір бөлігі ретінде көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану кейінірек болуы мүмкін. бірақ ұйымның нені қолдайтынын және барлық қызметкерлерден күтетінін білу үшін сіздің көшбасшылық құндылықтарыңыз бен қағидаларыңызды түсінуге көмектесу арқылы қызметкерлердің жұмыс істеуін оң жақтан бастаңыз; қазір басқаратындар және болашақта басқаратындар.